اینکه بگم الان پتانسیل اینو دارم که کل آرزوهامو بریزم دور دروغ نگفتم.عصبانیت که شاخ و دم نداره.امیدوارم امحتحانمو گند نزده باشم.میشه بیای دیگه؟اون شاهزاده سوار اسب سفید رو میخوام.حس می کنم نیاز دارم که یکی باشه بتونم دوست داشته باشم.نیست.
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116